.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش ۷۷ درصدی پرونده‌های معوق در محاکم قضایی مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران از کاهش ۷۷ درصدی پرونده‌های معوق در محاکم قضایی استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان کلاردشت با بیان کاهش ۷۷ درصدی پرونده‌های معوق در محاکم قضایی استان، گفت:  با تلاش مضاعف کادر قضایی و اداری استان، شاهد کاهش موجودی پرونده‌ها از ۲۰۰ هزار به ۱۳۸ هزار پرونده هستیم.

 

او با اشاره به تحول در رسیدگی‌های قضایی افزود:لازمه تحول قضایی، قاطعیت، دقت و سرعت در کار است  البته برخی از تحولات، نیازمند اقدامات کشوری است که بخشی از آن انجام شده و برخی درحال پیگیری است.

 

حجت الاسلام اکبری گفت: رسیدگی‌های قضایی باید به روز و متحول شود به نحوی که وضعیت پرونده ها، در زمان معقول و منطقی مشخص شده و مردم نسبت به دستگاه قضایی امیدوار شوند.

 

او با اشاره به کاهش ۵۴ درصدی پرونده‌های دادگاه‌های تجدید نظر استان افزود:پرونده‌های شورای حل اختلاف استان نیز ۸۵ درصد کاهش داشته  اما وضع موجود وضع مطلوب نیست و باید با شناسایی ضعف ها، دقت وسرعت در رسیدگی‌ها به وضع مطلوب برسیم.

 

رئیس کل دادگستری مازندران خواستار تحول در پیشگیری از وقوع جرم نیز شد وگفت:پیشگیری تنها وظیفه قوه قضائیه نیست بلکه همه باید کمک کرده تا از تشکیل پرونده‌های کیفری، تعارضات مختلف و بروز اختلاف‌ها جلوگیری شود.

 

او با هشدار به متعرضان منابع ملی و طبیعی افزود:منابع طبیعی سهم همه مردم  است در اینجا متذکر می‌شویم در حفظ اراضی و منابع طبیعی و ملی پای کار ایستاده  و به هیچ کس اجازه تعرض نمی‌دهیم.

 

در این جلسه از زحمات و خدمات محمد ابراهیم یعقوبی حسنکلا رئیس پیشین دادگستری کلاردشت تقدیر و فرزاد حسینی که پیش از این دادستان این شهر بود به سمت رئیس جدید دادگستری منصوب شد؛ همچنین علی فلاح بعنوان دادستان جدید کلاردشت معارفه شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.